Monthly Archives

Ocak 2017

Adeziv (Bonding) Tedavi Sistemi Fiyatları

24 Ocak 2017

Sosyal yaşantımızda ve iş hayatımızda dış görünümün önemi oldukça fazladır. İkili ilişkilerde kişinin kendisine olan öz güveni hayatta daha fazla başarılı olmasını ağlayan en önemli unsurlardan biridir. İkili ilişkilerde dış görünüş insanlar üzerinde ilk intibayı oluşturmaktadır. Bu nedenle dış görünüm her zaman önemlidir. Dış görünüşte insanların ilk dikkatini çeken noktada dişlerdir. Dişlerin sağlıklı ve estetik görünümü karşı tarafta ilgiyi oluşturmaktadır.

Adeziv nedir ?

Diş hekimliğinde en sık tercih edilen tedavi yöntemlerinden birisi olan adeziv (bonding) uygulamaları oldukça yenilikçi bir yöntemdir. Estetik bir dolgu uygulaması olan adeziv tedavisinde dişe en yakın görünüm elde edilir. Ayrıca diğer dolgu yöntemlerine nazaran adeziv uygulamalarının tutuculuğu oldukça yüksektir. Adeziv tedavi uygulamalarında porselen yada kompozit beyaz dolgu denilen diş rengine en yakın olan malzemeler kullanılır. Yapılan işlem tamamen fonksiyonelliği ve estetiği ön plana çıkartmaktadır.

Adeziv (Bonding) Tedavisi hangi durumlarda uygulanır ?

Adeziv tedavi uygulaması dişte asla bir yıpranma ve aşındırma oluşturmaz. Dişlerde meydana gelen kırılma, çürüme, aşınma vb. ufak sorunların giderilmesinde kullanılır. Diş hekimlerinin günümüzde en fazla uyguladıkları tedavi yöntemlerinden birisidir. Gelişen teknoloji ve malzemelerin ülkemizde üretilmesi ile beraber maliyetleri de oldukça düşmüştür.

Adeziv (Bonding) uygulamaları ayrıca dişlerin boylarının birbirinden farklı olması durumunda yada bir dişin renginin diğer dişlerden farklı olduğu durumlarda da uygulanabilmektedir. Adeziv (Bonding) tedavisinin en sık uygulandığı alanlardan birisi de diş aralarının kapatılmasıdır. Dişler arasındaki istenmeyen boşluklar Adeziv (Bonding) tedavisi ile kapatılabilmektedir.

Adeziv (Bonding) tedavisi nasıl yapılır ?

Tedavi sırasında herhangi bir ağrı yada sızı hissetmezsiniz. Adeziv (Bonding) tedavisi öncesinde de dişlerde herhangi bir aşındırmaya gerek duyulmaz. Diş yüzeyi parlaklaştırılarak ve pürüzsüz hale getirilerek daha sonra dişinizin rengine uyan bir kompozit malzeme kullanılarak dişinize uygulanır.

Adeziv sistemin tedavi süresi ne kadardır ?

Adeziv uygulaması çoğu zaman tek seansta sonuçlanmaktadır. Bu sorunlar ufak sorunlar olduğu müddetçe yaklaşık olarak 15dk ile 1 saat arasında tedavi sonuçlanır. Fakat yapılacak işleme göre saat artarken seanslarda tekrarlanabilir.

Adeziv (Bonding) tedavisinin ömrü ne kadardır ?

Adeziv sistemlerinin ömrü çeşitli etkenlere bağlıdır. Bu etkenlerin en önemlisi uygulanan malzemenin kalitesidir. 1. kalite kullanılan malzeme iyi bir diş bakımı ve gerekli zamanlardaki kontrollerle beraber 10 yıla kadar dayanabilir. Fakat bunların dışında diş bakımının yapılmaması, kontrollerin gerçekleştirilmemesi vb. etkenlerde Adeziv uygulamasının ömrünü kısaltan gerçeklerdir.

Adeziv (Bonding) uygulaması herkese yapılabilir mi ?

Adeziv sistemi hemen hemen her insana uygulanabilmektedir. Çocuklarda, yetişkinlerde ve yaşlılarda rahatlıkla uygulanabilir. Estetik bir uygulama olması da herkezin bu yöntemi tercih etmesini sağlıyor.

Adeziv (Bonding) sisteminin tedavi fiyatları

Oldukça ekonomik bir yöntem olan Adeziv (Bonding) sistemi kullanılan malzemetye ve tedavi şekline göre değişmektedir. Fakat günümüzde oldukça sık uygulanan bu yöntem çok ucuz maliyetlidir.

Adeviz (bonding) sistemin uygulanışı