Hangi yaşlarda implant tedavisi yapılabilir ?

11 Aralık 2015

İmplant tedavileri, kemik gelişimini tamamlamış tüm hastalarda yapılabilmektedir. Kemik gelişimi yaşı; bayanlarda 15 ile 16 yaşında, erkeklerde ise 17 ile 18 yaşı arasındadır. Bu yaşların dışında üst yaşlarda herhangi bir sınırlama söz konusu değildir. Genel olarak sağlıklı olan her bireye implant tedavisi rahatlıkla uygulanabilmektedir.

İmplant tedavisi en sık hangi yaşlarda uygulanmaktadır

Genellikle diş kayıplarının fazla olduğu ileri yaşlarda ve aynı zamanda kemik erimesine bağlı olarak protez tutuculuğunun azaldığı yaşlarda diş implant tedavilerine daha sık ihtiyaç duyulmaktadır. Diş implant tedavileri, günümüzdeki en modern diş tedavi yöntemlerinden birisi olduğu için yapılan implant tedavisi ile hastalar daha konforlu bir diş yapısına sahip olurlar.

İmplant tedavilerin ömrü ne kadar oluyor ?

İmplant tedavileri doğru bir bakım ile ömür boyu kalıcı olabilirler. Aynı zamanda implant tedavilerinin ömrü, uygulamayı yapacak Diş Hekimine ve Diş Hastanesi’ne bağlıdır. Doğru bir teknikle yapılmış olan implant tedavileri, düzenli bir bakım ve düzenli kontrollerle çok uzun yıllar ömrünü devam ettirebilirler.

İmplant tedavilerinin başarı oranı nedir ?

İmplant tedavileri, doğru bir uygulama ve kaliteli bir malzeme ile yüzde 99 oranında bir başarı yüzdesi vardır. Bu tedavinin doğru bir şekilde yapılabilmesi diş hekimine yada diş hastanesine bağlıdır. Bu konuda deneyimli ve kaliteli bir diş hekimine başvurmanızı öneriyoruz.

İmplat tedavilerinin fiyatları

İmplant fiyatları; diş hekimine, uygulamayı gerçekleştirecek olan Diş Hastanesi’ne, Diş Hastanesi’nin bulunduğu semte, hastanın durumuna, implant tedavisinde uygulanacak olan malzemenin kalitesine ve benzeri birçok etkiye göre değişkenlik göstermektedir. En net fiyat aralığını muayene sonrasında alabilirsiniz.